تاریخ : دوشنبه 8 شهريور 1395
کد 1267

انتخاب رئیس دانشکده فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان عضو هیات مدیره و نائب رئیس انجمن فرش ایران



دکتر علی وند شعاری با کسب بالاترین رای در انتخابات « انجمن علمی فرش ایران » به عنوان عضو هیات مدیره  و نائب رئیس این انجمن انتخاب شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به نقل از دانشکده فرش این دانشگاه در هفتمین دوره انتخابات انجمن فرش ایران که با حضور نماینده وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در محل این انجمن برگزار شد دکتر علی وند شعاری با کسب بالاترین رای به عنوان نفر اول و رئیس این انجمن معرفی شدند .
این گزارش می افزاید که ایشان در اولین جلسه هیات مدیره که بلافاصله پس از انتخابات برگزار شد ضمن استعفا از ریاست انجمن به علت مشغله علمی و اجرایی در دانشکده فرش و دوری از مرکز و واگذاری آن به نفر دوم انتخابات به عنوان نائب رئیس و عضو هیات مدیره انجمن فعالیت خود را آغاز نمودند .
انجمن علمی فرش ایران به عنوان تنها انجمن علمی این رشته  با هدف اعتلای روز افزون و دانش افزایی فرش ایران و پیشبرد و ارتقاء علمی و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی این هنر صناعی از سال 81 در کشور فعال می باشد.
 
روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به جناب آقای دکتر علی وند شعاری ، مجموعه دانشکده فرش و تمامی تلاشگران این عرصه ، توفیقات بیشتر و سربلندی ایشان را از خداوند متعال خواستار است.