تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1395
کد 1273

آغاز به کار کارگاه آموزشی « تجربه ای با شیشه گرم »

کارگاه آموزشی « تجربه ای با شیشه گرم » در دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز به کار کرد ...
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز آرزو خانپور در حاشیه  مراسم افتتاح این کارگاه دو روزه گفت : دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان تنها دانشگاه آموزش دهنده تکنیک شیشه گری فوتی با هدف احیای هنر شیشه گری سنتی کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان « تجربه ای با شیشه گرم » را برگزار  می نماید.
مسئول کارگاه آموزشی « تجربه ای با شیشه گرم » افزود : در این کارگاه ، اساتید به اجرای ایده ها و طرح های شرکت کنندگان پرداخته و اثرهای اجرا شده را در نهایت تحویل طراحان اثر می نمایند.
خانپور اضافه کرد : مجریان و مربیان این کارگاه آقایان علی الهی و عباس کریمی می باشند که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می نمایند.
عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز افزود : با توجه به شرایط ویژه کارگاهی در اجرای این تکنیک تا کنون چنین هات شاپی که بتوان ایده را به طرح و همزمان طرح را در محیط کوره ای به اثر تبدیل و همزمان تحویل داد ، برگزار نگردیده است .
شایان ذکر است این کارگاه آموزشی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳و ۲۴ شهریور ماه در محل کارگاه شیشه دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می گردد و شرکت در آن با هماهنگی به صورت تخصصی برای دانشجویان رشته شیشه ، سایر دانشجویان هنر و عموم علاقمندان فراهم می باشد.