تاریخ : يکشنبه 14 آذر 1395
کد 1283

به مناسبت هفته پژوهش مراسم « دانشگاه و درهای باز» در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.

به منظور معرفی توانمندی های آموزشی ، پژوهشی و فناوری مراسم « دانشگاه و درهای باز» در اوقات اداری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 آذر1395 در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود .
به منظور معرفی توانمندی های آموزشی ، پژوهشی و فناوری مراسم « دانشگاه و درهای باز» در اوقات اداری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 آذر1395 در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز دکتر مهدی محمد زاده معاون آموزشی ، پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن بیان خبر فوق افزود : با هدف معرفی توانمندی ها ، ظرفیت ها و مزایای تحصیل در دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، ارایه مشاوره و آشنایی با رشته های تحصیلی این دانشگاه و آشنایی با آزمایشگاه ها و کارگاه های مختلف دانشکده های آن و بازدید از فضای کالبدی دانشکده ها و درکل پتانسیل های موجود در دانشگاه برای عموم علاقمندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان ، معلمان ، کارآفرینان ، اهالی علم و هنر و صاحبان صنایع و مشاغل آزاد است .
محمد زاده با اشاره به سایر برنامه های هفته پژوهش اضافه کرد : علاوه بر تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه و برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و پژوهشی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان ، نمایشگاه آخرین یافته های علمی ، پژوهشی و هنری دانشکده ها ، آشنایی با نمونه طراحی ها و تولیدات هنری و صنعتی کارگاه های مختلف ، نحوه مرمت اشیای تاریخی و مراحل انیمیشن سازی و تولیدات چند رسانه ای از دیگر برنامه های دانشگاه در مراسم «درهای باز» خواهد بود .
وی اضافه کرد : در طی این دو روز بازدید از کتابخانه ، مرکز رشد فناوری های نرم ، موزه هنرهای معاصر جهان اسلام ، ساختمان های فاخر و عمارت های تاریخی دانشکده معماری و شهرسازی این دانشگاه نیز آزاد می باشد.
یادآور می شود مدارس و مراکز علمی و آموزشی می توانند ضمن هماهنگی قبلی با اداره پژوهش دانشگاه به شماره 35419970-041 (آقای هاشمی) نسبت به بازدید گروهی و کلاسی حسب رشته تحصیلی و علاقمندی داوطلبان طی 17 و 18 آذر ماه اقدام نمایند.