تاریخ : يکشنبه 14 آذر 1395
کد 1284

برگزاری چهار کارگاه آموزشی تخصصی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

مدیر اداره پژوهش دانشگاه هنر اسلامی تبریز خبر داد : برگزاری چهار کارگاه آموزشی تخصصی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز
به مناسبت هفته پژوهش چهار کارگاه تخصصی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز دکتر مینو قره بگلو با بیان خبر فوق اظهار کرد: کارگاه آموزشی «آشنایی با علم سنجی» ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان دوره دکتری با هدف آموزش نحوه یافتن مقاله های مورد نیاز برای پیشینه پژوهشی در روز پنجشنبه 18 آذر برگزار می شود .
مدیر پژوهشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز همچنین از برگزاری کارگاه تخصصی «آشنایی با شبکه های اجتماعی علمی» به منظور ایجاد ارتباط موثر با سایر محققان و همکاری های پژوهشی در تاریخ 25 آذر ماه خبر داد .
وی افزود : جلسه «تشریح چگونگی استفاده از فرصت های مطالعاتی خارج از کشور» برای دانشجویان دکتری با هدف معرفی آئین نامه وزارتی و نحوه اعزام و استفاده بهینه از این مدت در روز یکشنبه 28 آذرماه و نهایتاً کارگاه «آشنایی با چهار پایگاه اطلاعاتی علمی معروف و پورتال کتابخانه» در روز پنجشنبه دوم دی ماه همگی از ساعت 9 الی 12 قبل ازظهر در پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریزبرگزار می شوند.
قره بگلو اضافه کرد: این کارگاه ها ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه هنر اسلامی تبریز بوده و داری امتیاز گواهی حضور برای شرکت کنندگان می باشد.