تاریخ : دوشنبه 27 دي 1395
کد 1292

مراسم گرامیداشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی

مراسم گرامیداشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد. مراسم هفتم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و گرامیداشت دکتر علی شریعتمداری با نوای ملکوتی قرآن قاریان ممتاز استان در مسجد دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد...
مراسم گرامیداشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد. 
مراسم  هفتم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و گرامیداشت دکتر علی شریعتمداری با نوای ملکوتی قرآن قاریان ممتاز استان در مسجد دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در این مراسم که  با حضور هیات رئیسه ، اعضای هیات علمی و کارکنان و دانشجویان برگزار شد حجه الاسلام  سید جلال شربیانی با تجلیل از مقام شامخ این دو بزرگوار اظهار کرد : نقش بی بدیل حضرت آیت الله رفسنجانی در پیروزی و فراز و نشیب های انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و ایشان همیشه به عنوان یک یار مطمئن در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است .
وی در ادامه به مناسبت درگذشت دکترعلی شریعتمداری افزود : تعلق خاطر و عشق این بزرگوار به دین و علم در تمامی تحقیقات و تالیفات ایشان قابل مشاهده است .
قبل از سخنان حجه الاسلام شربیانی ، کربلایی حسن جعفری مداح اهل بیت با ذکر مصائب اهل بیت یاد این دو بزرگوار را گرامی داشتند .