تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395
کد 1304

تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور مسئولین این نهاد ، هیات رئیسه دانشگاه هنر اسلامی تبریز و جمعی از دانشگاهیان در سالن الغدیر این دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مقدمه این مراسم حجت الاسلام خدیوی رئیس دفتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجانشرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان و دانشگاهیان ، نقش و کارکرد دانشگاه در نظام اسلامی را علاوه بر تولید علم و انتقال به دانشجو،  فرهنگ سازی و تقویت باورهای دینی عنوان کرد و افزود : جایگاه دانشگاه هنر اسلامی تبریز در راستای توسعه علمی ، فرهنگی و هنری کشور بوده و می توان از آن برای ایجاد محیطی پویا و فعال برای دانشجویان و جامعه به بهترین نحو استفاده کرد.
در ادامه حجت الاسلام تقوی مدیر کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تبریک سالگرد انقلاب اسلامی و تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد : هنر آنگونه که باید و شاید هنوز نتوانسته در خدمت دین و انقلاب باشد .
وی ضمن یادآوری نقش موسیقی حماسی در پیروزی انقلاب اسلامی افزود : اگر هنر در مسیر درست قرار گیرد رشد انسان به سمت خدا را شتابان می کند .
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث هنر خواستار استفاده از پتانسیل های دانشجویی در این زمینه شد.
سپس حجج اسلام عباس عباسزاده و یوسف خیری دو سکاندار سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز طی سخنانی از همکاری دانشگاهیان و مسئولین نهاد مرکز در مدت تصدی خود تشکر کردند .
در ادامه ضمن تودیع و تقدیر از مسئولیت خطیر حجت الاسلام عباس عباس زاده در مدت بیش از ده سال همکاری بعنوان مسئول نهاد و حجت الاسلام یوسف خیری بعنوان جایگزین موقت ایشان ، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال موسوی شربیانی بعنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شدند .  
درپایان، هدایا و لوح تقدیری به رسم یادبود و به پاس زحمات و خدمات شایسته دو مسئول سابق نهاد، از طرف دانشگاه هنر اسلامی تبریز ودفتر نهاد و  نهاد مرکز به ایشان اهدا گردید.