تاریخ : دوشنبه 9 اسفند 1395
کد 1308

انتخاب دانشجوی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان دانشجوی نمونه کشوری

« الناز ایمانی» دانشجوی مقطع دکتری رشته «معماری اسلامی» دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان نفر برگزیده دانشجویان کشور در گروه هنر و معماری انتخاب شد .
« الناز ایمانی» دانشجوی مقطع دکتری رشته «معماری اسلامی» دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان نفر برگزیده دانشجویان کشور در گروه هنر و معماری انتخاب شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز بیست و پنجمین آئین معرفی و نکوداشت دانشجویان نمونه دانشگاه های کشور که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور ، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، دکتر محمدعلی کی نژاد عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و مسئولین آموزش عالی برگزار شد از« الناز ایمانی» دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه هنر اسلامی تبریز تجلیل شد.
در لوح تقدیری که از سوی دکتر اسحاق جهانگیری به وی اعطا شده آمده است : دانشجویان برگزیدگان علمی جامعه اند و دانشجوی نمونه مظهر فاخر دانش ، پژوهش ، ادب و مهرورزی است و هرگاه روح او با ذهن و فکری روشن و خلاق ترکیب گردد می تواند به مبارزه با نادانی و غفلت برخیزد.
در بخش دیگری از این تقدیر نامه آمده است : بدینوسیله اهتمام وافر سرکار عالی را در کسب افتخار عنوان دانشجوی نمونه سال 1395 ارج نهاده و اطمینان دارم که با وجود چنین دانشجویان متعهد و با انگیزه ، نیل به اهداف بلند ایران اسلامی عزیزمان حتمی خواهد شد .
این گزارش حاکیست « الناز ایمانی» دانشجوی مقطع دکتری رشته « معماری اسلامی» دانشگاه هنر اسلامی تبریز بوده و چاپ چندین عنوان مقاله پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی ، همکاری و مشارکت در طرح پژوهشی با عنوان «ارزیابی تاثیر فناوری های دیجیتال در ارتقاء خلاقیت و آموزش» از فعالیت های ارزشمند وی در عرصه علمی است .
همچنین همکاری با مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار از اولین تا چهارمین «کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم جغرافیا ، برنامه ریزی ، معماری و شهرسازی» ، همکاری با «نشریه علمی معماری و شهرسازی ایران» ، مشارکت و همکاری با «جهاد دانشگاهی» از سوابق فرهنگی این دانشجوی نمونه است .
علاوه بر موارد فوق عنوان دانشجوی ممتاز دانشگاه هنر اسلامی تبریز در بین هم ورودی ها و هم رشته ای های خود و دریافت جایزه تحصیلی دوره دکتری سال 95 بنیاد نخبگان از دیگر افتخارات وی است .
خاطر نشان می شود در این آئین از 40 دانشجوی برگزیده کشوری شامل 13 دانشجوی نمونه دانشگاه های علوم پژشکی و 27 دانشجوی دانشگاه های وزارت علوم تحقیقات و فناوری تقدیر به عمل آمد .
روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز کسب این موفقیت چشمگیر را به ایشان، خانواده بزرگ دانشگاه هنر اسلامی تبریز و خصوصاً دانشکده معماری و شهرسازی  تبریک عرض می نماید.