تاریخ : پنجشنبه 26 اسفند 1395
کد 1317

انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان مرکز مشاوره فعال کشوری در سال 1395

مرکز مشاوره دانشگاه هنراسلامی تبریز به عنوان مرکز مشاوره فعال در ارائه خدمات روانشناختی در بین دانشگاه های کشور انتخاب شد...
مرکز مشاوره دانشگاه هنراسلامی تبریز به عنوان مرکز مشاوره فعال در ارائه خدمات روانشناختی در بین دانشگاه های کشور انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز  ، مرکز مشاوره این دانشگاه در بیست و هشتمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه های کشور از بین 110 مرکز مشاوره تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرکز مشاوره فعال انتخاب شد.

در لوح تقدیری که از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر شده است آمده است : پویایی هر سازمان در گرو خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشستن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد . 







در بخش دیگری از این تقدیر نامه آمده است :  ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش های همکاران محترم آن مرکز در ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان عزیز کشور به عنوان مرکز مشاوره فعال در سال 1395 انتخاب می شوید. 
 
روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز این موفقیت را به کلیه همکاران خصوصاً سرکار خانم شهلا کریمی دخت سرپرست مرکز مشاوره و سلامت دانشجویان تبریک عرض می نماید .