تاریخ : چهارشنبه 16 فروردين 1396
کد 1318

حضور دانشگاه هنر اسلامی تبریز در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تونس

برگزاری نشست‌های تخصصی، نمایش آثار و اجرای کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های دانشگاه هنر اسلامی تبریز در این نمایشگاه بود ...
برگزاری نشست‌های تخصصی، نمایش آثار و اجرای کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های دانشگاه هنر اسلامی تبریز در این نمایشگاه بود .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، در این نمایشگاه که از 4 تا 12 فروردین ماه برگزار شد، دکتر مهدی محمد زاده معاون آموزشی، پژوهشی و  کریم میرزایی عضو هیات علمی این دانشگاه نسبت به ارایه چهل اثر هنری تذهیب ، نگارگری و گل و مرغ در غرفه خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران اقدام نمودند که با استقبال بازدید کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه روبه رو شد. 
برگزاری ۴ جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ توسط دکتر مهدی محمدزاده در حوزه نقاشی ایرانی و ۴ کارگاه تذهیب و طراحی توسط دکتر کریم میرزایی از دیگر برنامه های دانشگاه هنر اسلامی تبریز در این نمایشگاه بود.
ضمناً به دعوت دانشکده ادبیات، هنر و علوم انسانی دانشگاه تونس، کنفرانسی تحت عنوان" مطالعه تطبیقی موضوع و کارکرد در نقاشی ایرانی و عثمانی" توسط دکتر مهدی محمدزاده برگزار گردید.
مقامات و وزرای کشور تونس ، سفرای کشورهای مختلف ، نویسندگان ، مترجمان و مسئولین محلی و دکتر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه از جمله بازدید کنندگان این غرفه بودند .