تاریخ : دوشنبه 4 ارديبهشت 1396
کد 1322

برنامه های هفته سلامت در دانشگاه هنر اسلامی تبریز تشریح شد

برنامه های متنوع و متناسب جهت تحقق شعار امسال هفته سلامت در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود...
برنامه های متنوع و متناسب جهت تحقق شعار امسال هفته سلامت در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز دکتر مهدی فراموشی مدیر تربیت بدنی دانشگاه اظهار داشت : با توجه به اهمیت سلامتی در زندگی افراد جامعه و خصوصاً اقشار دانشجو و دانشگاهی ، برنامه های متنوعی برای این هفته پیش بینی و در حال اجرا می باشد.
وی انجام تست های سلامتی به همراه ویزیت رایگان پزشکی و احتساب وزن نرمال و همچنین برگزاری ورزش صبحگاهی با حضور پهلوان «پرویزهادی» قهرمان کشتی جهان را از برنامه های آغاز شده در این هفته عنوان کرد .
«مهدی فراموشی» برگزاری مسابقات فریزبی ، طناب زنی و اردوی کوه نوردی در دو بخش خواهران و برادران و همایش پیاده روی و پخش و پذیرایی صبحانه و میوه سلامت را از دیگر برنامه های دانشگاه هنر اسلامی تبریز در هفته سلامت خواند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه هنر اسلامی تبریز اضافه کرد : در این هفته سعی شده است که دانشجویان با اهمیت سلامتی و تحرک ، اجتناب از مواد پرچرب و غذاهای آماده ، دوری از سیگار و مواد اعتیاد آور و پیشگیری از بیماری ها و دیابت و همچنین تشخیص و درمان بیماری ها ی روانی و افسردگی آشنا شوند .
به گفته وی بیش از 95 درصد دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه هنر اسلامی تبریز در طول سال از برنامه های سالن های ورزشی و مسابقات متنوع تربیت بدنی این دانشگاه  استفاده می نمایند.