تاریخ : يکشنبه 17 ارديبهشت 1396
کد 1332

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش نمایشگاهی سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی افتتاح شد

اختتامیه بخش همایش و ارائه مقالات و افتتاحیه بخش نمایشگاهی سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی برگزار شد ...
اختتامیه بخش همایش و ارائه مقالات و افتتاحیه بخش نمایشگاهی سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استان، اختتامیه بخش «همایش و ارائه مقالات» و افتتاحیه «بخش نمایشگاهی» سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی برگزار شد .
بخش نمایشگاهی جشنواره  بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر اسلامی و صنایع دستی تا 22 اردیبهشت از ساعت 10 الی 19 در محل دانشگاه هنر اسلامی تبریز واقع در میدان حکیم نظامی پذیرای بازدید کنندگان  خواهد بود .
گفتنی است این نمایشگاه در سه بخش «بین‌المللی»، «ملیِ نگارگری» و «داخلی دانشجویان» برگزار می شود.
اضافه می نماید سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی به همت دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با مشارکت سازمان همکاری کشورهای اسلامی و شهرداری تبریز از 14 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.
ارائه گزارش توسط دبیر کل جشنواره ، قرائت پیام آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان، سخنرانی نزیه معروف مدیر توسعه صنایع دستی سازمان همکاری کشورهای اسلامی (ارسیکا) ، سخنرانی صادق نجفی شهردار تبریز و  سخنرانی دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شروع به کار نمایشگاه  از اهم برنامه های روز چهارم این جشنواره بود .
همچنین در پایان مراسم امروز ، توسط رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اهدای تقدیر نامه و تندیس های جشنواره از ارائه دهندگان مقالات برتر تقدیر شد.