تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1396
کد 1344

خلاقیت شرکت‌کنندگان جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز به نسل‌‌های آتی دانشگاه هنراسلامی تبریز انتقال می‌یابد

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع‌دستی، این جشنواره را اقدامی خلاقانه، جهانی و تاثیر گذار عنوان کرد...
دبیر سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع‌دستی، این جشنواره را اقدامی خلاقانه، جهانی و تاثیر گذار عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، مهدی محمدزاده در اختتامیه جشنواره، با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره سوم، حاصل درایت هنرمندانه است که توسط مدیریت دانشگاه، با حمایت و دلسوزی‌ دکتر نزیه معروف، مدیر توسعه صنایع ‌دستی ارسیکا و همچنین با جدیت و اهتمام صدها دانشجو و همکار متعهد به تحقق رسیده‌است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای امن به دور از تنش‌های سیاسی جهان برای هنرمندانی که می‌خواهند بدون توجه به نژاد، رنگ و جغرافیا با زبانِ هنر با هم سخن بگویند، از شاخص‌های مهم این دانشگاه است.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز تاکید کرد: نه رقابتی در میان است و نه سیاستی. لحظه‌های این جشنواره، سرشار از مودت است چرا که همه مسلمان‌اند و دل در گرو اسلام دارند.
محمدزاده در پایان اظهار داشت: دانشگاه هنراسلامی تبریز خلاقیت و هنرمندی دانشجویان شرکت کننده عزیز را به یاد خواهد داشت و به نسل‌های آتی دانشگاه انتقال خواهد داد.