تاریخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396
کد 1352

مراسم تجلیل از همکاران، دانشجویان و عوامل اجرایی سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز

مراسم تجلیل از همکاران، دانشجویان و عوامل اجرایی سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی برگزار شد
مراسم تجلیل از همکاران، دانشجویان و عوامل اجرایی سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به نقل از دبیرخانه این جشنواره در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، دبیرکل جشنواره و جمعی از اعضای هیات رئیسه برگزار شد از حمات بیش از 400 نفر از دانشجویان دانشگاه  ، 16 نفر از کارکنان و 20 نفر اساتید همکار جشنواره تقدیر شد.

دکتر محمد علی کی نژاد هدف از این مراسم را پاسداشتِ تلاش ها و زحمات بیش از یکماهه دست اندرکاران جشنواره در حوزه های مختلف خواند و ضمن مقایسه و اعلام گزارشی از جشنواره های قبلی افزود : با تلاش و همت شما جایگاه هنر بی همتای اسلامی را ارتقا داده ایم و امیدواریم کشورمان را به قطب هنر اسلامی در جهان تبدیل کنیم.

در ادامه حجت الاسلام شربیانی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تجلیل از برگزاری سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی از معرفی جمهوری اسلامی ایران و شهر تبریز توسط سفیران شرکت کننده خارجی و تعریف و تمجید شرکت کنندگان از اخلاق و رفتار مجریان و برنامه های متنوع جشنواره سخن گفت.    

همچنین دکتر مهدی محمد زاده با بیان داستانی در سه اپیزود از خاطرات برخی دانشجویان و همکاران در طول ایام جشنواره ، همت آن ها را ستود .
در بخش پایانی سه نفر از دانشجویان بخش های مختلف اجرایی نیز برای لحظاتی از سعی و تلاش تک تک همکاران و موفقیت های جشنواره سخن گفتند .

در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر از کلیه عوامل اجرایی و دست اندرکان تقدیر و تجلیل شد.