تاریخ : شنبه 13 خرداد 1396
کد 1360

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز -

مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد...
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد

مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و یادواره شهدای ۱۵ خرداد با حضور هیات رئیسه ، مدیران ، اعضای هیات علمی و کارکنان و دانشجویان بعداز ظهر روز شنبه 13 خرداد ماه 96 در مسجد دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در این مراسم با اشاره به صفات بارز آن حضرت گفت: ایشان از نظر درک عميق معرفتی ، تقوای عملی و علمی، از بزرگ ترين شخصيت‌هاي اسلامی به شمار می‌آمد.
وی اضافه کرد : ايشان هم چنين در انديشه ديني و تسلط بر معارف تشيع، وارستگي، تهذيب نفس، شجاعت و قاطعیت ، درک زمان، شناخت جامعه، رأفت با دوستان و شدت با دشمنان بي نظير بود.
وی همچنین از توجه خاص آن حضرت به مردم و جوانان گفت و افزود :از جمله ويژگي هاي رهبري الهي امام خميني (ره) آميختگي بعد الهي با روح مردم داري ايشان بود. ایشان همیشه خود را خدمتگزار و عاشق مردم مي دانستند.
لازم به ذکر است قبل از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و اجرای مداحی توسط مداحان اهل بیت برگزار شد.