تاریخ : پنجشنبه 8 تير 1396
کد 1369

هدف دانشگاه هنراسلامی تبریز زنده‌کردن هنرهای فراموش شده ایران است -

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: تمام تلاش ما برای زنده کردن هنرهای فراموش شده ایران و جامعه اسلامی است.
سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: تمام تلاش ما برای زنده کردن هنرهای فراموش شده ایران و جامعه اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز حجت‌الاسلام سید جلال شربیانی پنجشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآنی و رونمایی از صفحات اول دومین فرش قرآنی  در دانشگاه هنر اسلامی تبریز اظهار داشت: دانشگاه هنر اسلامی تبریز اولین زیربنای خود را با اعتباراتی بنیان گذاشت که از سوی رهبر معظم انقلاب به ما داده شد و به عبارتی ماموریت تاسیس دانشگاه را از ایشان گرفتیم.
وی ادامه داد: مسئله هنر متعهد، مسئله‌ای است که به عنوان رسانه‌ای صامت حرف اول را در دنیای امروز می‌زند و به خاطر تاثیرگذاری بالا، باید مورد توجه قرار گیرد و این دانشگاه نیز در همین راستا در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید.
حجت‌الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: یکی از آثار مهم و فاخر دانشگاه به رهبر معظم انقلاب فرش قرآنی نفیسی بود که ایشان در هنگام دریافت آن فرمودند: این اثر به عنوان یادگاری عظیم برای جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه ۷ رشته علمی در این دانشگاه تدریس می‌شود گفت: تمام تلاش ما برای زنده کردن هنرهای فراموش شده ایران و جامعه اسلامی است که در این راستا حتی به حوزه مولتی مدیا یا چندرسانه‌ای ورود کرده‌ایم.
سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه هنر اسلامی تبریز در پایان با قدردانی از نمایشگاه قرآنی که در محل نگارخانه این دانشگاه در طی ماه رمضان برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم طرحی نو در ارائه هنرهای اسلامی به وجود بیاوریم.