تاریخ : پنجشنبه 10 اسفند 1396
کد 1439

در آئین افتتاح نمایشگاه کارآفرینان دانشگاه هنر اسلامی تبریز عنوان شد:

حرکت های نوآورانه در دانشگاه هنر اسلامی در توسعه فرهنگ و هنر اسلامی نقش بی بدلیلی ایفا میکند

حرکت های نوآورانه در دانشگاه هنر اسلامی در توسعه فرهنگ و هنر اسلامی نقش بی بدلیلی ایفا میکند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای کارآفرینی فارغ التحصیلان و اساتید
دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان نقش بی بدلیل دانشگاه هنر اسلامی در معرفی آثار هنری در عرصه فرهنگ و هنر گفت: حرکت های نوآورانه در این دانشگاه نقش موثری را در معرفی فرهنگ و هنر اسلامی ایفا نموده است.


 

مهندس حسینی از برگزاری این نمایشگاه از تلاش های دکتر کی نژاد ریاست این دانشگاه و مجموعه مدیران مربوطه قدردانی کرد. وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه کار آفرینی در مراکز علمی دانش بنیان می باشد از آمادگی این اداره کل در اجرای برنامه هایی در راستای توسعه اشتغال و امر کارآفرینی در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان اعلام کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: این نمایشگاه ازیک سو عرصه ای است برای ارائه آثار دانش آموختگان و اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز و از سوی دیگر فرصتی است برای طرح نیاز های صنعت هنر کشور، که نهایتا از رهگذر سرمایه گذاری در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان، فرصتی را برای همکاریهای موثر و نظام مند صنعت و دانشگاه فراهم می آورد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دکترکی نژاد با اشاره به توجه و اهتمام ویژه این دانشگاه به امر کارآفرینی با تاکید بر ضرورت توجه به توانمندیها و ظرفیت های بالای دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید این دانشگاه حمایت های همه جانبه از این فرصت ها را خواستار شد.
وی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: استفاده از کارگاه های آموزشی، تولید و نوآوری، تجاری سازی، معرفی آثار و دستاوردها از اهداف مهم این نمایشگاه میباشد.


 

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در ادامه آئین افتتاح این نمایشگاه، از برنامه های آتی این دانشگاه در حوزه کارآفرینی ایجاد دهکده هنر در راستای شاگرد پروری و ارائه مهارت آموزی و آموزش های تخصصی و کاربردی در حوزه هنر های اسلامی بیان نمودند.
این جشنواره در دوبخش:شامل فروش عیدانه محصولات کارآفرینان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور مدیران ارشد استان ظهرامروز افتتاح و تا بیستم اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


 

تولید خبر : روابط عمومی دانشگاه با همکاری روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی