تاریخ : دوشنبه 1 مرداد 1397
کد 1483

تبریک رتبه شایسته تقدیر رضا حسین پور دانشجوی معماری و شهرسازی

در هفدهیمن جشنواره ملی پایان نامه های سال دانشجویی
دانشجویان و طلابی که طی سال‌های ۱۳۹۵ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۶ در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری دانشگاه ها و یا سطوح معادل آن در حوزه‌های علمیه از پایان نامه خود دفاع کرده اند ، از اول مهر تا ۱۵ دیماه 97 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.isba.ir و تکمیل پرسشنامه الکترونیک و بارگذاری نسخه الکترونیک پایان نامه خود نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام نمودند.
 بخش اصلی این جشنواره شامل ۶ گروه علوم پایه ،کشاورزی و منابع طبیعی ، هنر و معماری ، فنی و مهندسی ، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است و در بخش ویژه نیز پایان نامه های نگارش شده با موضوع های اقتصاد مقاومتی ، معماری و شهرسازی اسلامی ، طراحی مد و لباس ایرانی- اسلامی ، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی ، تجاری سازی دانش و فناوری های نوین و مطالعات فرهنگی (فرهنگ  دانشگاهی ، سیاستگذاری فرهنگی ، فرهنگ و مدیریت جهادی ) پذیرش شدند .
به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، دراین دوره از جشنواره، 905 عنوان پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد، 473 عنوان در بخش اصلی و 125 عنوان در بخش ویژه و 46 عنوان پایان نامه در بخش جنبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
در بخش جنبی جشنواره برای دومین بار مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه برگزار می شود که مرحله مقدماتی این مسابقات در 9 واحد جهاد دانشگاهی و 7 استان کشور برگزار شد. از 300 دانشجوی شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی24 نفر برگزیده شدند و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند. مرحله نیمه نهایی این مسابقات اسفندماه گذشته در تهران برگزار شد که از این میان 4 نفر به مرحله نهایی راه یافتند، این نفرات همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره در مرحله فینال با هم رقابت می کنند.
این جشنواره از سوي سازمان انتشارات جهاددانشگاهي با حمايت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه امام صادق(ع)، پزوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاددانشگاهی واحد استان قزوین و به میزبانی جهاددانشگاهی واحد استان همدان برگزار مي‌شود.
یادآور می شود هفدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی چهارشنبه 3 مردادماه ساعت 9:30 تا 12:30 در دانشگاه بوعلی سینای همدان تالار شهید چمران برگزار می شود.

پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده معماری و شهرسازی در این جشنواره در بخش شهرسازی اسلامی و معماری (رضا حسن پور، سید علیرضا عالی، اصغر مولائی ، ثنا یزدانی و پریسا قبادی در رتبه شایسته تقدیر قرار گرفتند.

 


منبع خبر : سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی