تاریخ : يکشنبه 11 آذر 1397
کد 1535

کسب مقام توسط دانشجویان و اساتید دانشکده هنرهای رایانه ای

موفقیت دانشجویان دانشکده هنرهای رایانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز در جشنواره ها و مسابقات مختلف ملی

اساتید و دانشجویان دانشکده هنرهای رایانه ای در آبان و آذر 97 موفق به کسب چندین مقام و جایزه در سطح ملی شدند. در دومین جشنواره ملی بازی های جدی (SeGap2018) که توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با همکاری دانشگاه صدا و سیما برگزار شد، بازی توانبخشی کشکک که توسط حسین زارعی، دکتر یونس سخاوت و دکتر گلجاریان طراحی و ساخته شده است، موفق به کسب جایزه 50 میلیون ریالی نیماد از این جشنواره شد. همچنین سه بازی داشبورد (محمد صادق نعمانی، بهمن اسحقی)، RP-H (حسین زارعی) و کشکک هرکدام به دلیل حضور در فینال این رقابتها جایزه 15 میلیون ریالی این رقابتها را دریافت کردند. مقاله ارایه شده توسط خانم امیری و دکتر یونس سخاوت نیز تندیس بهترین مقاله در حوزه بازی های درمانی را دریافت کرد.  

همچنین طی برگزاری نخستین گردهمائی فعالان فضای مجازی بسیج، جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز در قالب استودیو سامر توانستند دو مقام کشوری را از آن خود کنند. در مراسم اختتامیه این جشنواره که شامگاه شنبه ۱۰ آذر با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده بسیج، عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی، حسن رحیم‌پور ازغدی و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در محل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، سید وحید مصطفوی، روح الله جوانعلی بدر، حسام ساکیان محمدی، میلاد جعفری سیسی و عرفان پیربابائی در قالب تیم استودیو سامرتوانستند موفق به کسب «مقام سوم برای بازی آتش‌بار» و «مقام دوم در رویداد 48 ساعته بازی‌سازی برای تولید بازی سرو تن» شوند.
 
در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور نیز که به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، حسین زارعی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته طراحی شبیه ساز هوشمند موفق به کسب مقام اول ملی در رشته اپلیکیشن دروازه بهشت در بین سایر دانشجویان شد. روابط عمومی دانشگاه این موفقیت¬ها را به افتخار آفرینان و تمامی دانشجویان تبریک عرض می نماید.