تاریخ : پنجشنبه 6 دي 1397
کد 1551

به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز؛

آغاز به کار دومین جشنواره ملی صنعت هنرهای دیجیتال تبریز

دومین جشنواره ملی صنعت هنرهای دیجیتال به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز این همایش با هدف به چالش کشیدن توان حرفه ای و ایجاد فرصت های تولید محتوای ایرانی – اسلامی در قالب هنرهای دیجیتال و ایجاد بسترهای هنری ، فنی و حقوقی تولید محتوا و انیمیشن برگزار شد.
عباس غفاری رییس دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه از میان 50 اثر رسیده به جشنواره در هر یک از دو بخش انیمیشن و تولید محتوا پنج اثر برگزیده شده اند افزود : در این همایش از بازی اندویدی آتش بار نیز رونمایی شد.
وی تصریح کرد : انیمیشن و تولید محتوای دیجیتال ، کاربرد تلفن های هوشمند همراه ، پویا نمایی و جلوه های ویژه تصویری ، تورهای مجازی و گردشگری ، واقعیت مجازی افزوده ، ویدئو مپینگ ، مدل سازی و شبیه سازی و موشن گرافیک از محورهای مهم این جشنواره بوده اند .
وی با اشاره به وجود داوران داخلی و خارجی برای ارزیابی و انتخاب برگزیده های جشنواره از همکاری «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» ، «استانداری آذربایجانشرقی» ، اپراتور «همراه اول» ، «سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجانشرقی» ، «صندوق نوآوری و شکوفایی» و «بنیاد ملی بازیهای رایانه ای» در برگزاری این همایش خبر داد .
رییس دانشکده چند رسانه ای در پایان تاکید کرد : خوشبختانه با حمایت و تایید ریاست محترم دانشگاه هنر اسلامی تبریز سومین جشنواره در سال 1399 به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.