تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
کد 1570

نمایشگاه کار آفرینی از 2 اسفند ماه تا 12 اسفندماه سالجاری در نمایشگاه دائمی پردیس دانشگاه در حال برگزاری است

دومین جشنواره کارآفرینی دانشگاه

.
بازار، تکنولوژی، دانش و سرمایه، ارکان اصلی توسعه و موفقیت یک کسب وکار به حساب می‌آیند. این چهار اصل در کنار مدیریت صحیح و مناسب می‌تواند منجر به تولید ثروت و ارزش‌آفرینی شود. از اینرو مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اسلامی تبریز اقدام به برگزاری دومین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار نوپای هنری کرده‌اند.
دانشگاه‌ها معادنی غنی از نیروی انسانی‌، ایده و توان فکری هستند که اگر شرایط و ابزار کسب و کار وجود داشته باشد، باعث تولید ارزش و ثروت می‌شوند.
از اینرو مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با هدف توسعه کسب و کار نوپای هنری، ترغیب دانشجویان، پژوهشگران و فارغ التحصیلان دانشگاه به ایده پردازی و هدایت آن در جهت تولید ثروت، برقراری ارتباط هدفمند میان صاحبان طرح‌ها و ایده‌های تجاری با مرکز کارآفرینی دانشگاه، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار نوپای هنری را برگزار می‌کنند.
در این جشنواره که از 2 اسفند ماه با نمایشگاه فروش آثار دانشجویان کارآفرین آغاز گردید تا 12 اسفند با برنامه های دیگر ادامه خواهد داشت، از مهمترین برنامه های جنبی جشنواره برگزاری استارت آپ ویکند کسب و کارهای نوپای هنری در تاریخ 7 و 8 و 9 اسفند ماه 1397 می باشد در این رویداد درون دانشگاهی دانشجویان رشته های هنری ایده های خود را زیر نظر تسهیل گرهای کسب و کار به صورت تیمی به مرحله تولید ثروت رسانده و سپس گروه های برتر با حمایت مرکز کارآفرینی و قرار دادن فضاهی کارگاهی و تسهیلات مالی در اختیار آن ها فعالیت خود را شروع خواهند نمود.
اختتامیه جشنواره با معرفی کارآفرینان برتر دانشگاه و گروه های برگزیده استارت آپ ویکند کسب و کارهای نوپای هنری به پایان خواهد رسید.