تاریخ : دوشنبه 6 اسفند 1397
کد 1573

اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی درون دانشگاهی و همگانی

تجلیل از خانوادهای شهدای مدافع حرم

.
مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز
 
زمان: 5 اسفند ماه 1397
مکان: سالن آمفی تئاتر بعثت
 
نحوه اجرا:
     مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز با هدف ایجاد یک فضای شاد و مفرح و اهدای احکام قهرمانی و جوائز نقدی نفرات برتر مسابقات درو ندانشگاهی و ورزش های همگانی و همچنین تجلیل از مربیان، ورزشکاران و داوران اخلاق مدار با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم دانشجوئی و فرهنگی جناب آقای دکتر فارغ و جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور معاون محترم فرهنگی، و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، از خانواده دو شهید مدافع حرم، شهیدان حاجذ اشماعیل ذاکر و شهید نومی گلزار تجلیل گردید.
اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی از جمله اجرای مرشد خوانی و حرکات نمایشی توسط دوچرخه سواران منتخب استان، از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود. آقای دکتر فراموشی مدیر تربیت بدنی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده و حضور فعال دانشجویان در فعالیت های ورزشی دانشگاه، تشکیل تیمهای منتخب ورزشی و میزبانی و اعزام به رویدادهای منطقه ای و ملی را از برنامه های سال آتی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه عنوان نمودند. در انتهای مراسم از مربیان، اعضای نهضت داوطلبی و ورزشکاران مدال آور با اهدای حکم قهرمانی و جوائز نقدی تجلیل به عمل آمد.