تاریخ : شنبه 11 اسفند 1397
کد 1580

برگزاری رویداد استارت آپ ویگند کسب و کار های نوپای هنری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز

.
رویداد استارتاپ ویکند کسب و کارهای نوپای هنری از تاریخ 7 اسفند ماه 1397 توسط مرکز کارآفرینی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.  در روز سه شنبه 7 اسفند، پذیرش شرکت کنندگان این رویداد از ساعت 9:30 شروع شد.
 در ابتدا شرکت کنندگان ایده پرداز هرکدام در یک دقیقه ایده خود را اعلام کرده و بعد از آن رأی گیری در خصوص ایده ها انجام شده و 13 تیم با تعداد رأی بیشتر اعلام شد. سپس شرکت کنندگان برای تشکیل تیم به سالن رفته و 13 گروه تشکیل دادند.
 روز چهار شنبه 8 اسفند ماه شرکت کنندگان از ساعت 8 صبح در محل دانشکده طراحی اسلامی حضور داشتند. بعد از جایابی گروه ها به کارگاه آموزشی رفته و بوم مدل کسب و کار و انجام کار گروهی را توسط مربیان آموزش دیدند.
  بعد از کارگاه آموزشی تیم ها به ادامه فعالیت خود در آتلیه ها ادامه داده و تا ساعت 20 شب به کار تیمی پرداختند.
 روز پنجشنبه 9 اسفند ماه ساعت 8 صبح شرکت کنندگان در محل رویداد حضور داشتند و بعد از کارگاه آموزشی free to play خود را برای ارائه بعد از ظهر آماده کردند. ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر کی نژاد در این روز از نزدیک از روند رویداد بازدید نموده و به طور مستقیم با گروه ها صحبت نمودند.
نهایتا در ساعت 14 اقدام به جمع بندی پروژه های خود نموده و برای ارائه آماده شدند. از 13 تیم حاضر هر کدام جمعا 5 دقیقه فرصت برای ارائه و پاسخ به سوالات داوران را داشتند. نتایج داوری و ابلاغ سه گروه برتر روز یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کارآفرینی دانشگاه اعلام خواهند شد.