تاریخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398
کد 1591

بیانیه اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز طی بیانیه ای به شرح زیر حمایت خود را از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشتند.
«    بسم الله الرحمن الرحیم    »

"     اگر سپاه نبود کشور هم نبود   " 
دولت منحوس آمریکا در اقدامی وقیحانه در ایامی که مصادف با میلاد با سعادت بزرگ پاسدار اسلام و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدارمی باشد؛ با تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهایت عداوت و خباثت خود را به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره‌ی طیبه‌ای است که یادگار جاودانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب است که در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کرده و در سال های اخیر با اقتداری بی نظیر در برقراری امنیت منطقه و مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری دست پرورده آمریکا حماسه آفرینی کرده است. این نهاد مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری مد ظله العالی بخش مهمی از کارنامه آن انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است، علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، همواره در تمامی زمینه‌های مرتبط  برای سرافرازی میهن اسلامی همچون عمران و سازندگی، ارائه خدمات به محرومان و حفظ ارزش های فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، پیشتازی می‌کند.
ما  اعضای هیأت علمی  دانشگاه هنر اسلامی تبریز  اقدام نابخردانه هیأت حاکمه آمریکا را که نشان از خشم دولتمردان آمریکا از شکست تحریم ها بر علیه ایران دارد محکوم می‌کنیم و ضمن حمایت همه جانبه از این نهاد مقدس به دشمنان انقلاب اسلامی اعلام می نماییم با افتخار در کنار سپاه پاسداران هستیم و با پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان، از حرکت نمی‌ایستیم و تسلیم نمی‌شویم. و بار دیگر می گوییم:

 
ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر