تاریخ : سه شنبه 21 آبان 1398
کد 1645

نخستین جشنواره ملی دانشجویی هنرهای تجسمی با رویکرد محیط زیست برگزارشد

آقای سید متین هاشمی آقاجری دانشجوی ترم هفتم رشته چندرسانه ای موفق به کسب مقام اولی جشنواره ملی دانشجویی هنرهای تجسمی با رویکرد محیط زیست شد.






کسب مقام اول عکاسی در "اولین جشنواره ملی دانشجویی هنرهای تجسمی با رویکرد محیط زیست" توسط دانشجوی ترم هفت دانشکده چندرسانه ای آقای سید متین هاشمی آقاجری این جشنواره به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان در 11 آبان ماه سال جاری برگزار گردید.

نخستین دوره جشنواره‌ی هنرهای تجسمی با رویکرد محیط زیست پنج شنبه مورخ ۹ آبان ماه در تالار ملاصدرا دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش همکاران محترم روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، این جشنواره باهدف تاثیر گزاری بر فرهنگ اجتماعی از طریق ارائه‌ی آثار تجسمی وتغییر رویه‌ی فکری و فرهنگی در مسیر حفظ و احیاء محیط برگزار گردید.

این جشنواره از طریق خلق آثار تجسمی (نقاشی، عکس، پوستر) شرایطی را پدید آورد تا رویه‌ی فکری و فرهنگی جامعه به سمت حفظ و احیای محیط زیست سوق داده شود.

آثار برگزیده این جشنواره هم در نگارخانه هنر دانشگاه سیستان و بلوچستان به نمایش گذاشته شد تا از این طریق تمام فرصت ها، تهدیدها و راهکارهای زیست محیطی در معرض نمایش قرار گیرد.
 

آثار برگزیده بخش عکس:

-  سید متین هاشمی آقاجری – کارشناس هنر چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز (رتبه اول).

-  عماد ضیائی – کارشناسی عکاسی دانشگاه هنر اصفهان (رتبه دوم مشترک).

-  مرتضی پناهی – کارشناسی مهندسی تکنولوژی کامپیوتر موسسه آموزش عالی روزبه زنجان (رتبه دوم مشترک).

-  مهزیار مهدی پور – کارشناسی محیط‌زیست دانشگاه علمی کاربردی اهواز (رتبه سوم).


روابط عمومی دانشگاه کسب این موفقیت را به این دانشجوی عزیز دانشگاه و خانواده محترمشان و همچنین مجموعه همکاران دانشکده چندرسانه ای تبریک گفته  و آرزوی موفیقت روزافزون برای ایشان را دارد.