تاریخ : دوشنبه 25 آذر 1398
کد 1657

هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و هم‌زمان در صندوق نوآوری و شکوفایی تهران و دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد

.
با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و حمایت مادی و معنوی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، رویداد «هکاتون بازی‌های جدی 1398» با موضوع «مهارت‌های زندگی» در دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.
 
دکتر یونس سخاوت، سرپرست دانشکده چندرسانه ای با بیان این مطلب عنوان کرد که هکاتون بازی‌های جدی از تاریخ 27 لغایت 29 آذرماه در «دانشگاه هنر اسلامی تبریز» برگزار شد. در این رویداد، بازی‌سازان جوان گرد هم آمده و با هدایت محتوایی کارشناسان خبره در حوزه فنی، آقایان حسام ساکیان، حسین زارعی و سید وحید مصطفوی و کارشناس خبره حوزه روان‌شناسی، جناب آقای دکتر جلیل باباپور خیرالدین به تولید بازی جدی تا نسخه دِمو می‌پردازند. در این رویداد، بیش از 80 بازی‌ساز و بازی‌پژوه در قالب بیش از 20 تیم شرکت نمودند . جوایز این رویداد توسط معاونت أمور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تقبل شده است که در مراسم اختتامیه و اعلام برنندگان که ششم دی ماه ۹۸ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود اهدا خواهد شد.
هم زمان در تهران؛ زنگ آغاز هکاتون بازی‎‌های جدی 1398 در شهر تبریز به صدا درآمد.
هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و هم‌زمان در صندوق نوآوری و شکوفایی تهران و دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ؛ هکاتون بازی‌های جدی 1398 با هدف تجربه تولید یک بازی جدی، از امروز چهارشنبه 27 آذر ماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
در این رویداد، شرکت‌کنندگان تهران برای توسعه یک بازی هدفمند در زمینه آموزش با حمایت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش و شرکت‌کنندگان تبریز برای ساخت یک بازی هدفمند در زمینه مهارت‌های زندگی با حمایت وزارت ورزش و جوانان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.