تاریخ : شنبه 14 دي 1398
کد 1662

مراسم بزرگداشت شهید سرافراز سپاه اسلام در نمازخانه پردیس مرکزی دانشگاه برگزار شد...

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند

به گزارش روابط عمومی ،همزمان با سراسر کشور در غم ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی برای سردار دلها در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید عزیز سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه پردیس مرکزی دانشگاه  با حضور گسترده دانشگاهیان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید جلال موسوی شربیانی با اشاره به جانفشانی و فداکاریهای شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی یاد و خاطره این شهید عزیز را همیشه گرامی داشته و قدردانی خود را از زحمات ایشان با حضور در اینگونه مراسمات و تشییع و تدفین شهید سلیمانی ابراز داشته و خواهند داشت. بنابر اظهارات ایشان همانطور که حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه معادلات جهانی استکبار را برهم زدند مقام معظم رهبری نیز معادلات منطقه ای آنان را برهم زد . سخنران مراسم همچنین به رشادتهای  40 ساله سردار سپهبد شهید سلیمانی در جبهه های حق علیه باطل و پیام  رهبر معظم انقلاب در قدر شناسی مردم از ایشان پرداختند.

وی با اشاره به اینکه بر شهید گریه وارد نیست چرا که حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خودش رسید، اظهار کرد: دشمنان انقلاب باید بدانند که همانند حاج قاسم سلیمانی در کشور بسیار داریم.

وی با بیان اینکه خون شهدا سبب سربلندی نظام و افتخاری برای انقلاب و با زمینه صدور انقلاب به همه نقاط جهان فراهم خواهد کرد، افزود: آمریکا و آل سعود اگر فکر می‌کنند با به شهادت رساندن امثال حاج قاسم سلیمانی این راه و مکتب که برگرفته از مکتب حسینی است باطل می‌شود خیالی بس باطل است.