تاریخ : پنجشنبه 14 فروردين 1399
کد 1695

اطلاعيه در خصوص نحوه فعاليت کارمندان

16 الی 21 فروردین 99
اطلاعیه شماره 1
 
دانشگاه هنر اسلامی تبریز با توجه به طراحی و پیاده سازی سامانه اداری مدرن از بدو تاسیس دارای کلاً 77 کارمند اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی (بدون نیروهای انتظامات) می باشد. با توجه به ضرورت تداوم انجام امورات دانشگاه در عين كاهش تردد و تجمع به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از مورخه 16 لغایت 21 فروردین فعالیت کارمندان محترم دانشگاه مطابق جدول زیر خواهد بود.
 
7:30-10 10-12 12-14:30
دورکاری حضور در محل کار حضوری یا دورکاری
 
 
  • بدیهی است در صورت عدم حضور درخواست مرخصی استحقاقی روزانه الزامی می باشد.
در مواردی که در هریک از واحدها امکان شیفتی کردن بدون لطمه به امورات وجود دارد (نظیر کتابخانه، امور آموزشی، فرهنگی و پژوهشی) با هماهنگی مسئول مافوق و تایید معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع بصورت حضوری (7:30- 14:30) یک روز در میان بلامانع است.
فعالیت همکاران محترم انتظامات همانند روال قبلی خواهد بود.

فعالیت های مورد انتظار در دور کاری:
1- انجام امورات در بستر سامانه اتوماسیون اداری
2- اموراتی از قبیل برنامه ریزی، مطالعه و بررسی در موضوعات محوله
3- مطالعه جزوات ضمن خدمت ارائه شده از طرف مدیریت منابع انسانی، اداری و پشتیبانی و آمادگی برای ارزیابی
4- تدوین برنامه و پیشنهادات برای بهبود و تسهیل امورات در سال جاری
5- تهیه پشتیبان اطلاعاتی رایانه ای از مدارک فیزیکی موجود
6- برگزاری جلسات هماهنگی در بستر ایجاد شده توسط گروه فناوری اطلاعات
 
فعالیت های مورد انتظار در فعالیت حضوری:
1- انجام امورات جاری و محوله مطابق روال قبلی
2- در صورت تمایل کمک به نیروهای جهادی بسیجی دانشگاه در تولید ماسک، لباس های بیمارستانی و توزیع مواد ضدعفونی
3- همکاری کاردان کارگاهها در خصوص تولید اقلام مورد نیاز دانشگاه