تاریخ : دوشنبه 8 دي 1399
کد 1784

در جلسه هیأت عالی جذب تأکید شد؛

لزوم سطح بندی دانشگاه‌ها بر اساس معیارهای داخلی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به نقل ار مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر کی‌نژاد در پیش از دستور این جلسه با اشاره به مدت زمان بررسی پرونده متقاضی برای جذب، گفت: طبق گزارش‌هایی که به هیأت  عالی جذب ارسال شده ماندگاری برخی از پرونده‌ها در دانشگاه‌ها به مدت 276 روز اعلام شده و در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم این ماندگاری به ۴۴ روز کاهش داده شده است. البته ما معتقد هستیم مدت زمان بررسی پرونده متقاضی باید به 2 هفته کاهش یابد.
همچنین دکتر کی‌نژاد با تأکید بر لزوم حفظ بورسیه‌ها در کشور گفت: ما متعهد هستیم که این جوان‌ها را در کشور حفظ کنیم لذا ضرورت دارد هر چه سریع‌تر مشکل بورسیه‌ها حل شود و نباید استثناء قائل شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم اجرای کامل مصوبه آمایش آموزش عالی در فراخوان‌ سال جاری، خاطرنشان کرد: اگر این فراخوان‌ها بر اساس آمایش آموزش عالی نباشد، سازمان امور استخدامی مجوز جذب صادر نخواهد کرد. همچنین هیأت عالی جذب نیز به جد به دنبال اجرایی شدن این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
رئیس هیأت عالی جذب تصریح کرد: گزارش اجرایی شدن مصوبه آمایش آموزش عالی در فراخوان سال جاری توسط هیئت مرکزی جذب وزارت علوم به هیأت عالی جذب ارائه شود.