تاریخ : دوشنبه 29 دي 1399
کد 1788

همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد:

وداع دانشگاهیان تبریز با پیکرپاک و مطهر شهید گمنام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور دکتر محمد علی کی نژاد ریاست محترم دانشگاه هنر اسلامی تبریز و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ،دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان و رزمندگان سپاه عاشورا، خانواده‌های معزز شهدا و مشارکت گسترده دانشگاهیان استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه پردیس فاطمه الزهرا(س) تبریز تشییع و خاکسپاری شد.

بر اساس این گزارش، دکتر اسدالله خدیوی در آغاز این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، از استقبال و حضور تمامی مدیران استانی، لشگری و کشوری در آیین تدفین شهید گمنام تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان طی سخنانی گفت: شهدای گمنام عزت و شرف کشور و ملت هستند که موجب انسجام ملی پس از سال‌ها شده اند.

همچنین حبیب عبداللهی ،جانباز مدافع حرم، در این آیین به مداحی پرداخت و پس از عزاداری در رثای حضرت زهرا و شهدای هشت سال دفاع مقدس، آیین وداع با این شهید گمنام برگزار و مراسم خاکسپاری انجام گرفت.

حجه‌الاسلام شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی بر پیکر مطهر این شهید گمنام، نماز اقامه کردند.

گفتنی است آذربایجان‌شرقی در چند روز گذشته میزبان4 شهید گمنام بود که یکی از پیکر های پاک و مطهر پس از انجام مراسمات و آیین‌های عزاداری، در محوطه دانشگاه فرهنگیان تبریز ( پردیس فاطمه‌زهرا) به خاک سپرده شد