تاریخ : يکشنبه 5 بهمن 1399
کد 1791

آغاز بکار دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال

دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از روز دوشنبه ۱۱ اسفند کار خود را آغاز خواهد کرد و در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام برندگان به کار خود پایان خواهد داد.
آغاز به کار دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از روز دوشنبه ۱۱ اسفند
 
دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از روز دوشنبه ۱۱ اسفند کار خود را آغاز خواهد کرد و در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام برندگان به کار خود پایان خواهد داد.
 
دکتر یونس سخاوت، دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و رئیس دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اعلام آغاز به کار دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از روز دوشنبه ۱۱ اسفند، از پخش زنده برنامه های جشنواره از طریق سایت آپارات خبر داد. در مدت چهار روز برگزاری این جشنواره، جمعی از بهترین های ایران در حوزه های مختلف هنرهای دیجیتال در قالب سخنرانی ها، کارگاه ها و نشست های تخصصی حضور خواهند داشت. علاقه مندان جهت استفاده از برنامه های این جشنواره می توانند با ثبت نام در سایت جشنواره (www.digitalartfest.ir)، لینک شرکت در برنامه های جشنواره را دریافت کنند.
 
همچنین با پایان یافتن مرحله اول داوری آثار رسیده به جشنواره، فهرستی از آثار برگزیده جشنواره در حوزه های مختلف هنرهای دیجیتال اعلام شده است که تعدادی از این آثار برگزیده در نمایشگاه مجازی که ۱۱ تا ۱۳ اسفند از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد، به نمایش درخواهند آمد. این نمایشگاه در میتکا (MeetKa) که سامانه ای مبتنی بر واقعیت مجازی است برگزار شده و مخاطبان جشنواره می توانند با حضور در این سامانه از غرفه مجازی برگزیدگان جشنواره بازدید کرده و با ایجاد کنندگان آثار تعامل داشته باشند. علاقه­مندان به حضور در این نمایشگاه واقعیت مجازی می توانند با مراجعه به سایت جشنواره (www.digitalartfest.ir) و ثبت نام، راهنمای شرکت در نمایشگاه واقعیت مجازی را دریافت کنند.
 
مراسم اختتامیه و اعلام برندگان نهایی جشنواره روز ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ با حضور تعداد محدودی از مهمانان مدعو و با رعایت پروتکلهای بهداشتی در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار خواهد شد. در مراسم اختتامیه، در کنار سخنرانی مهمانان مدعو، خلاصه ای از برنامه های اجرا شده در روزهای برگزاری جشنواره به نمایش در خواهد آمد. این مراسم با اعلام برندگان نهایی جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.