تاریخ : چهارشنبه 22 بهمن 1399
کد 1801

بیانیه مشترک دانشگاه های هنر اسلامی و صنعتی سهند تبریز

بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران
وَ نُریدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین (سوره قصص / آیه ۵)

انقلاب اسلامی حقیقتی برخاسته از سنت الهی است که با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره)و  اراده با شکوه ملت حق جو و مسلمان ایران در مقابله با ظلم و استبداد در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به ثمر نشست.
بی شک جایگاه تأثیر گذار و تعیین کننده امروز ایران اسلامی در عرصه تحولات بین المللی، قدرت نیروهای مسلح و تلاش برای رساندن ندای حق طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم به گوش جهانیان را صهیونیزم جهانی هیچگاه برنتابیده و همچنان  شاهد ایجاد موانع، سختی ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌های آمریکا و هم پیمانانش در شکل‌ها و ترفندهای مختلف بوده و خواهیم بود.
اما در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به لطف و تایید الهی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است و آنچه ما را تاکنون در برابر این اقدامات شیطانی ایمن کرده ، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسئولین نظام است که همچنان نیز باید استمرار یابد.
 دشمنی های  آمریکای جنایتکار  در تاریخ معاصر و توطئه های خبیثانه رژیم صهیونیستی  را هرگز ملت انقلابی و مسلمان ایران فراموش نخواهد کرد. اعمال تحریم های ظالمانه ، ترور دانشمندان هسته ای و به شهادت رساندن وترور ناجوانمردانه  شهیدان سرافراز حاج قاسم سلیمانی و شهیددکتر محسن فخری زاده  تنها گوشه ای از صدها جنایات آمریکا و نوکران آن علیه مردم ایران است که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان از خطای محاسباتی آن ها در قبال ایران بوده که هر روز نیز به شکلی دیگر در حال تکرار است.
حوادث فضاحت‌بار اخیر آمریکا که نشان از افول آبرو، قدرت و انتظام اجتماعی آن رژیم است،  باید درس عبرتی برای افراد و کشورهایی باشد که در خصوص توانایی‌های آمریکا و برخی قدرت ها ارزیابی‌های غیرواقعی دارند و امید است در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند ایران، شاهد اتحاد دنیای اسلام برای احقاق حقوق واقعی مسلمانان باشیم.
ما دانشگاهیان دانشگاههای هنر اسلامی و صنعتی سهند تبریز ضمن پاسداشت یوم الله دهه ۲۲ بهمن و ادای احترام و قدردانی از خون شهدای گرانقدر ، هم دل و همصدا با مردم ولایت مدار و حق طلب ایران  با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و ارزش‌های نظام و انقلاب و رهبری معظم انقلاب  امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید پیمان کرده و اعلان می داریم تا به ثمر رسیدن آرمان های الهی و انقلابی از پای نخواهیم نشست.

 
آن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
دانشگاههای هنر اسلامی و صنعتی سهند تبریز