تاریخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399
کد 1814

مراسم تکریم و معارفه

مسئول بسیج اساتید

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، دکترمحمد علی کی نژاد  رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: بسیج تشکل نیست و با همه کانون ها، انجمن های علمی، انجمن های اسلامی و تشکل های سیاسی متفاوت است.

وی با بیان اینکه همه خود را متعلق به بسیج می دانند، افزود: بسیج به هیچ حزب و جناحی تعلق ندارد و رنگین کمانی از آدم هایی با تفکرات گوناگون است.

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به اینکه بسیج اساتید جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: در زمینه جایگاه خاص بسیج اساتید همین بس است که رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به بسیج اساتید دارد.

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه مسئول پیشین بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز تعامل خوبی با مسئولان دانشگاه داشت، ابراز امیدواری کرد: بسیج اساتید این دانشگاه خوشنام تر و قوی تر از گذشته به فعالیت های خود ادامه دهد و بدانند مسئولان دانشگاه هم در کنار آنها قرار دارند.

وی با بیان اینکه بسیج یک قشر سرآمد است، ادامه داد: کار بسیج اساتید ارزشی و ماندگار است و برای حفاظت از آرمان های نظام و انقلاب فعالیت می کند.

دکتر محمدی رییس محترم بسیج اساتید استان به 12 بند بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: اساس و بنیان فعالیت های بسیج  دانشگاه ها در راستای تبیین مواضع و فرامین مقام معظم رهبری است.

وی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشگاهها  را یکی از آرمان های بسیج اساتید دانست و گفت: یک  بسیجی باید بتواند در همه حوزه ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.

دکتر محمدی با اشاره به اینکه اولین وظیفه بسیج اساتید اعتقاد به شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» است، ادامه داد: دفاع تمام قد از اسلام، انقلاب اسلامی و تحقق حکومت اسلامی از دیگر ویژگی های بسیج اساتید است.

رییس محترم بسیج اساتید استان اضافه کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرهای دیگری در راه است و ما باید آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب و میهن خود را داشته ایم.

گفتنی است در ادامه با اهدای لوح سپاس از زحمات مهندس وهابی مسئول سابق بسیج اساتیددانشگاه تجلیل شد و حکم مهندس سعید کاوه به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید (برادران ) و خانم دکتر گل فرشچی به عنوان مسئول بسیج اساتید(خواهران) دانشگاه هنر اسلامی تبریز به ایشان اعطا شد.
گزارش تصویری مراسم