تاریخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399
کد 1816

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مهران احمدی ملی‌پوش اردبیلی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران

مهران احمدی ملی‌پوش اردبیلی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی کره جنوبی ۲۰۱۹ انصراف داد.

 تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، ریاست محترم دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشکده چندرسانه ­ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز که تنها دانشکده تخصصی کشور در حوزه طراحی بازی­های رایانه ای است حرکت پهلوانانه آقای مهران احمدی در عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی ورزشهای الکترونیکی (بازی­های رایانه ­ای) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند. مهران احمدی ملی‌پوش اردبیلی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی کره جنوبی ۲۰۱۹ انصراف داد. یازدهمین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک (IeSF World Championship 2019) با حضور 42 کشور در و به میزبانی سئول کره‌جنوبی برگزارشد. مهران احمدی ملی‌پوش اردبیلی رشته TEKKEN7 تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران پیش از رسیدن به حریف رژیم اشغالگر قدس، در دیدار اول خود مقابل نماینده آفریقای جنوبی با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت و در دیدار دوم خود مقابل نماینده ایتالیا با همین نتیجه شکست خورده بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز  «مهران احمدی» جوان باغیرت اردبیلی که به مسابقات بازی های الکترونیکی ISEF سئول کره جنوبی اعزام شد اما وقتی دید رقیبش از رژیم اشغالگر قدس است به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین از ادامه مسابقات بدون تعلل انصراف داد.

احمدی با بیان اینکه، عضو تیم گیمینگ sevlan است، به سابقه بازی های خود اشاره کرده و می گوید: تقریبا حدود ۱۶ سال است که TEKKEN بازی می کند و ۱۰ سال است که به صورت حرفه ای این بازی را دنبال می کند.

وی در ادامه سخنان خود به مقام های خود اشاره کرده و می گوید: رتبه چهام ICG، قهرمانی کشور، قهرمانی تیم بتل کاپ ایران، از جمله افتخاران من در 10 سال گذشته است.

این قهرمان جوان اردبیلی به نحوه اعزام خود به مسابقات کره جنوبی اشاره کرده و می گوید: من به خاطر مقامی که در مسابقات انتخابی بدست اورده بودم برای مسابقات IESF انتخاب و اعزام شدم.

احمدی از تمرینات سخت و طاقت فرسای خود خبر می دهد و می گوید: من تمام وقتم را روی تمرین گذاشته بودم و از هر ۲۴ ساعت ۱۸ ساعت تمرین می کردم و به خاطر همین موضوع یک روز زودتر از بقیه به کره رسیدیم تا انجا هم یک روز تمرین داشته باشم.

وی به نحوه قرعه کشی ها اشاره کرده و می گوید: از ۵۰ کشور ، ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت داشتند و من هم در آنجا پرچم دار کشورم، ایران بودم. وقتی قرعه کشی انجام شد اولین بازی من با رقیبی از آفریقای جنوبی بود که به عنوان نماینده قاره آفریقا در این مسابقه شرکت کرده بود و در بازی بعدی با نماینده رژیم صهیونیستی مواجه شدم.

احمدی در حالی که برق خاصی در چشمانش موج می زد با غرور گفت: بدون این که سرپرست تیم از این موضوع خبر داشته باشد خودم انصراف دادم  چراکه ما رژیم کودک کش اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و این یک توهین به ایرانی است که بخواهد با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه دهد.

دانشگاه هنر اسلامی تبریز  توفیق دست یابی به مدارج بالاتر را برای این دانشجوی انقلابی و متعهد را دارد که توانست با روحیه جهادی در حمایت از مظلومان فلسطین گام بسزایی را بردارد.