تاریخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400
کد 1836

روز قدس

دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی و انسانی همه مسلمانان و عدالت طلبان و آزدیخواهان جهان است . رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا باید بدانند که راه و رسم نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت جاودانه است و قطعاً همه ما بزودی شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود.
 
(امام خمینی)
روز قدس روز حیات اسلام است.
بسم الله الرحمن الرحیم

 
روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگرکشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند. روز قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، از همین رو در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری راهپیمایی سراسری، ما دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز، فعالانه و آگاهانه در شبکه های اجتماعی پیام روز جهانی قدس را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و آمادگی خودرا برای تحقق فرامین مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اعلام  می داریم.
دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی و انسانی همه مسلمانان و عدالت طلبان و  آزدیخواهان جهان  است . رژیم جعلی صهیونیستی و  حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا باید بدانند که راه و رسم نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و دیگر شهدای مقاومت جاودانه است و قطعاً همه ما بزودی شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود.
 
ما دانشگاهیان به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تأکید می‌کنیم که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

 
«ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»
دانشگاه هنر اسلامی تبریز