تاریخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
کد 1837

بيانيه محکوميت جنايت عليه مردم مسلمان غزه

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
 
بسم الله القاصم الجبارین
 
 
بار دیگر دستان جنایتکار صهيونيزم جهاني با حمايت هم پيمانان ناپاكش به خون پاك مسلمانان فلسطین آلوده شد؛ دستان پليدی که اینبار با تمام توان در حال کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم  غزه است. در چند روز گذشته، متاسفانه حملات، بمباران و خشونت‌های شدید رژیم اسراییل علیه فلسطینیان موجب کشته و زخمی شدن صدها فلسطینی شده است که در میان آنها دهها کودک و زن مشاهده می شود.  ارتش اسرائيل  با حملات وحشیانه خود و بمباران  مردم مسلمان و بي‌دفاع غزه برگ سياه ديگري  در پرونده اين رژيم رقم زده و لكه ننگي بر پيشاني مدعيان دروغين حقوق بشر ثبت کرد. اوضاع دردناك غزه و كشتار ددمنشانه مردم مظلوم و بي دفاع آن مي رود تا به يك فاجعه انساني تبديل شود و این در حالی است كه جامعه جهاني نسبت به اين جنايات وحشیانه، واكنشي از خود نشان نمی دهد.اكنون هيچ كس نمي تواند ترديد كند كه مردم مظلوم فلسطين در غزه تاوان مقاومتي را مي پردازند كه در مقابل طرحهاي مشترك اسراييل، آمريكا و ارتجاع عرب از خود بروز داده اند.
آری! امروز غزه محكوم به تحمل سخت ترين و بي رحمانه ترين مجازاتهاست؛ حملات گسترده نظامی  علیه فلسطنیان و مردم بی دفاع غزه  در  شرايط غيرقابل تحمل به صورت شبانه روز ادامه دارد و زن و مرد، كودك و جوان در زير بمبارانها و گلوله بارانهای رژیم غاصب اسراییل جان خود را از دست مي دهند بطوریکه حتی موجب شگفتی برخی ناظران بین المللی و فعالان حقوق بشر نیز شده است اما در کمال تاسف دولت‌های غربی نه تنها اقدامات اسراییل را محکوم نمی‌کنند بلکه با وقاحت تمام  حملات وحشیانه آنها را توجیه می کنند..
ما دانشجويان و دانشگاهیان هنر اسلامی تبریز  ضمن محكوم کردن جنايات اخير رژيم  صهيونيستي با اعلام انزجار از اين رژيم جنايتكار و حاميان پليدش به ويژه آمريكاي جهانخوار سکوت مجامع بین المللی را در برابر این جنایات محکوم می نماییم و همگام با مسلمانان منطقه تحت زعامت رهبرشجاع و فرزانه انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) از مقاومت مقدس مردم مظلوم فلسطین حمايت مي كنيم. ما از سران دولتهاي اسلامي مي‌خواهيم كه باتشكيل اجلاس فوق‌العاده قضيه جنایات اسراییل را بررسي كرده و اقدامات عملي در جهت رهايي ملت مظلوم فلسطين از چنگال اشغالگران انجام دهند.
(( ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ))