تاریخ : چهارشنبه 5 خرداد 1400
کد 1839

برگزاری کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز

6 خرداد 1400
برگزاری کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز  
 
کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در تاریخ 6 خرداد ماه امسال توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با نمایه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) به شماره 19626-99200 با شرکت فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند و با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه سوره و سایر دانشگاه های برجسته کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌گردد.
این کنفرانس در نظر دارد در راستای فرهنگ تمدن ساز اسلامی در هنر و معماری با بهره گیری از سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب مسیرهای نظری و اجرایی متناسب را ترسیم و ایجاد نماید.
همچنین با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و شرايط حاد به وجود آمده به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا بخصوص در روزهای اخیر و موج چهارم آن و حسب توصیه های اکید مراکز بهداشتی و درمانی کشور مبنی بر عدم امکان برگزاری همایش ها و نشست های جمعی با حضور شرکت کنندگان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز این کنفرانس را به صورت وبینار (برخط) برگزار خواهد نمود.
لذا شرکت کنندگان گرامی از طریق لینک زیر می توانند به صورت زنده و آنلاین در روز پنجشنبه 6 خرداد ماه در کنفرانس حضور داشته و تمامی برنامه ها و سخنرانی های کلیدی مربوطه را که در سالن محل برگزاری کنفرانس بدون حضور فیزیکی شرکت کنندگان گرامی برگزار خواهد شد را به صورت زنده مشاهده نمایند.
لینک برگزاری کنفرانس(پخش زنده مراسم بدون حضور فیزیکی شرکت کنندگان)که در روز 6 خرداد ماه فعال خواهد شد:
http://vc3.ttbz.ir/icacu
 
‌ این رویداد مهم به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استاندارد های پژوهشی و علمی و مجوز های مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور برگزار خواهد گردید. با توجه به اعلام دبیرخانه کنفرانس ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهاي نوین پژوهشي واجرایی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه معماری، هنر، توسعه شهری ومحیط زیست کشور در  چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس با حضور اساتید برجسته می باشد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم ملی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.icacu.ir مراجعه نمایند.