تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1400
کد 1845

آئین اختتام سی و دومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور

«مرکز مشاوره و سلامت دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز» برای پنجمین سال متوالی به عنوان مرکز مشاوره و سلامت برترکشوری در سال تحصیلی 400-1399 انتخاب و معرفی گردید.

در آئین اختتام سی و دومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور که در تاریخ 18خرداد ماه سال تحصیلی جاری با حضور جناب آقای دکتر مجتبی صدیقی (معاون محترم وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان) و جناب آقای دکتر محمد رضا علم (معاون محترم دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان) و جناب آقای دکتر صفارنیا (مدیر کل محترم دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان) و نیز روسای محترم مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور در محل سازمان امور دانشجویان برگزار گردید،
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، همزمان با برگزاری سی و دومین گردهمایی سالانه  روسای مراکز و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاهها، اسامی مراکز مشاوره  نمونه، برتر  و فعال که براساس ارزیابی فعالیت سالانه انتخاب شده اند معرفی شد.

در این مراسم که با حضور، دکتر صدیقی ، ریاست سازمان امور دانشجویان، دکتر علم معاون امور دانشجویان داخل و دکتر صفاری نیا، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت این سازمان برگزار شد،  مرکز مشاوره دانشگاه تهران به عنوان مرکز ممتاز کشوری معرفی و رئیس این مرکز نشان حامی را دریافت کرد.

«مرکز مشاوره و سلامت دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز» برای پنجمین سال متوالی به عنوان مرکز مشاوره و سلامت برترکشوری در سال تحصیلی 400-1399 انتخاب و معرفی گردید و با اعطای لوح تقدیر و تندیس یادبود از برنامه ریزی و اجرای برنامه های اثربخش و فعالیت های مفید اداره بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویان این دانشگاه قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است نشان حامی برتر به خانم شهلا کریمی دوخت رئیس اداره بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویان این دانشگاه به عنوان مشاوره نمونه اعطای گردید.
روابط عمومی دانشگاه ضمن عرض تبریک به سرکار خانم شهلا کریمی رئیس اداره بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویان دانشگاه، بخاطر کسب عنوان مشاوره نمونه ، موفیقت روزافزون برایشان خواستار است.