تاریخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400
کد 1850

بیانیه هیات رئیسه دانشگاه هنر اسلامی

بمناسبت انتخابات پرشور ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم
 
ملت شریف و بزرگوار ایران
امروز بار دیگر در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم آزمون مشارکت و مسئولیت پذیری در انتخابات مهم ۲۸ خرداد.
یقینا با مشارکت حداکثری و آرای هوشمندانه، فردی برای سکانداری ارشد اجرایی کشور انتخاب می شود که بتواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق دولتی توانمند برای رفع مشکلات معیشتی مردم نقش آفرین باشد و از اولویت‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقطع حساس کنونی دفاع کند.
بی تردید مردم شریف ایران اسلامی  بار دیگر اوج همراهی خود را با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی  در ۲۸ خرداد به نمایش خواهند گذاشت و با حضور میلیونی در پای صندوق‌های رأی پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز  آورده و عزت و اقتدار میهن اسلامی را به مهر تأیید خود مزین خواهند کرد.
 هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکای سلطه طلب و صهیونیسم غاصب دلسرد کردن و نامید کردن مردم از پیمودن مسیر پرافتخار و غرور آفرینی است که چهاردهه با اقتدار پیموده شده و این مسیر چیزی جز حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست.
 ما دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از همه آحاد مردم شریف ایران اسلامی می‌خواهیم ضمن حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور و انتخاب افراد توانمند برای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی، بار دیگر وحدت، همدلی و همبستگی خود را به نمایش بگذارند. انشاالله

 
ان تنصرالله ینصرکم
هیات رئیسه دانشگاه هنر اسلامی