تاریخ : يکشنبه 27 تير 1400
کد 1853

دانشگاه هنر اسلامی تبریز در بین 10 دانشگاه برتر ایران در حوزه کارآفرینی و نوآوری

به گزارش پایگاه یونیرف شاخص های کارآفرینی و نوآوری دانشگاه های کشور برای اولین بار درمهر ماه 1398 توسط این پایگاه و با همکاری مجموعه سیویلیکا و اکوسیستم کارآفرینی ایران معرفی شد.
طبق گزارش ارائه شده رتبه و شاخص کارآفرینی دانشگاه های برتر ایران درحوزه کارآفرینی و نوآوری استخراج شد، که نام دانشگاه هنر اسلامی تبریز با کسب بالاترین تراز (A+) در بین 10 دانشگاه برتر کشور در حوزه کارآفرینی و نوآوری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و به نقل از مدیریت هنرآفرینی و ارتباط با جامعه: با توجه به اینکه می بایست خود گروه های فعال کارآفرینی مستقر در دانشگاه اطلاعات و مدارک  شرکت یا استارت آپ خود را با نظارت مجموعه اکوسیستم کارآفرینی ایران ثبت میکردند، تا به این لحظه 50 درصد گروه ها مدارک خود را بارگزاری نموده اند. که با پیگیری این مدیریت مابقی واحدها نیز در حال ارسال مدارک خود می باشند که قطعا خود این امر جایگاه دانشگاه هنر اسلامی تبریز را در حوزه کارآفرینی و نوآوری بهتر نمایان خواهد کرد.
مدیریت هنرآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه افزود: نکته قابل توجه قرارگیری دانشگاه هنر اسلامی تبریز در کنار دانشگاه های جامع و صنعتی همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه های برتر کشور و هم ترازی با این دانشگاه ها می باشد، که می تواند نگاه جدیدی در بین مسئولان و سیاستگذاران کشور در راستای اهمیت رشته های هنری برای ایجاد اشتغال در کشور به همراه داشته باشد.
 
روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به تمامی اعضای محترم هیات علمی،کارکنان و دانشجویان دانشگاه به ویژه دانشجویان کارآفرین تبریک عرض می نماید.