تاریخ : چهارشنبه 3 شهريور 1400
کد 1858

جلسه هم اندیشی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی تبریز با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان و ریاست محترم دانشگاه

2 شهریور 1400
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز جلسه هم اندیشی نشست بین‌المللی پیرغلامان حسینی تبریز با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان در دوم شهریور ماه 1400 در محل دفتر ریاست دانشگاه هنر اسلامی برگزار شد. در این جلسه  آمادگی دانشگاه هنر اسلامی برای هر چه با شکوه تربرگزارشدن این آئین توسط ریاست محترم دانشگاه اعلام شد و ابراز امیدواری نمودند که  هنرمندان متعهد نیز با خلق آثار آئین عاشورایی ویژه خوددر کنار این اجلاسیه نقش خود را ایفا خواهند نمود در ادامه مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز گفت: طبق زمان بندی انجام شده، مراسم افتتاحیه هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی ۲۳ شهریور ماه مصادف با هفت صفر در محوطه مسجد کبود تبریز و مراسم اختتامیه آن ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.
صفری افزود: کمیته‌های اجلاس شامل تبلیغات و فضاسازی شهری، علمی و فناوری، فرهنگی و هنری، تشکل‌های دینی و مردمی، اجرایی و اطلاع رسانی، امنیت و انتظامات، تدارکات و پشتیبانی است که اعضای آن‌ها به همراه وظایف مربوطه معرفی و تعریف شده است.
وی با اشاره به زمان محدود باقی مانده تا برگزاری اجلاس گفت: به منظور تحقق میزبانی شایسته و درخور خادمان حسینی، تامین مالی کمیته‌ها و تلاش برای ایجاد هماهنگی و تعامل بین اعضا ضرورت دارد.