تاریخ : شنبه 17 مهر 1400
کد 1872

کسب رتبه (ب)

نشریه هنرهای صناعی اسلامی در گروه هنر و معماری، قادر به کسب رتبه "ب" شده است.

مجله هنرهای صناعی اسلامی وابسته به دانشکده هنرهای صناعی، دانشگاه هنر اسلامی تبریز از سال ۱۳۹۵ با مجوز نشر از وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان یک مجله عملی آغاز به کار نمود و تا سال ۱۳۹۹ پنج شماره از آن منتشر گردید. این نشریه  در اوایل مهر ۱۴۰۰ با ارزیابی از سوی  وزارت علوم به عنوان یک مجله علمی پژوهشی فعالیت خود را ادامه خواهد داد. 

با افتخار به اطلاع می‌رساند در ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰، نشریه هنرهای صناعی اسلامی در گروه هنر و معماری، قادر به کسب رتبه "ب" شده است. دانشکده هنرهای صناعی این موفقیت را حاصل تلاش‌های سردبیر مجله جناب آقای دکتر مهدی محمدزاده، مدیر داخلی جناب آقای دکتر شهریار شکرپور، مدیر اجرایی جناب آقای دکتر مهدی کاظم پور،  اعضای محترم هیئت تحریریه،  داوران متخصص و متعهد همکار نشریه، نویسندگان محترم و تیم اجرایی نشریه می‌داند و به حضور یکایک این عزیزان تبریک عرض می‌نماید.

امیدواریم با اتکا به شبکه علمی ایجاد شده حول محور نشریه هنرهای صناعی و همکاری دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه موجب توسعه و ارتقا بیش از پیش این نشریه شویم