تاریخ : چهارشنبه 13 بهمن 1400
کد 1916

پیام تسلیت ریاست محترم دانشگاه در پی ارتحال عالم ربانی، مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (رضوان‌الله علیه)

مبارزه گری، تلاش های فراوان و آگاهی بخشی ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند بعداز پیروزی انقلاب اسلامی نیز با همراهی و پشتیبانی از ولایت فقیه و با حضور در شورای نگهبان به تکلیف خود بخوبی عمل کردند . علم و تقوا از ویژگی های شخصیتی و سجایای اخلاقی آن عالم وارسته بود.
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ
 
خبر ارتحال عالم ربانی، مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (رضوان‌الله علیه) عموم شیعیان جهان را سوگوار کرد.
مبارزه گری، تلاش های فراوان و آگاهی بخشی ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با همراهی و پشتیبانی از ولایت فقیه و با حضور در شورای نگهبان  به تکلیف خود بخوبی عمل کردند . علم و تقوا  از ویژگی های شخصیتی و سجایای اخلاقی آن عالم وارسته بود.
کارنامه درخشان آن مرجع نستوه مشحون از تلاش غیورانه در دفاع از حریم دین مبین اسلام و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت، علیهم السلام و زبان فصیح و گویای دفاع از حق و احکام نورانی الهی و خیرخواهی برای کیان اسلام و تشیّع و دلسوزی برای نظام جمهوری اسلامی و امت اسلامی بود.
اینجانب این مصیبت دردناک را به آستان مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و به آقایان علمای اعلام و به بستگان گرامی و دیگر علاقمندان محترم ایشان تسلیت عرض نموده، و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

 
دکتر محمد علی کی نژاد
رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز