تاریخ : جمعه 22 بهمن 1400
کد 1918

بیانیه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

.
🔹 بیانیه دانشگاههای هنر اسلامی و صنعتی سهند تبریز بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران
 
بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
 
انقلاب اسلامی ایران حقیقتی برخاسته از سنت الهی است که با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره ) و اراده با شکوه ملت آزاده و مسلمان ایران در مقابله با ظلم و استبداد در بهمن ماه سال ۱۳۵۷به ثمر نشست.
بی تردید جایگاه تأثیر گذار و تعیین کننده امروز ایران اسلامی در عرصه تحولات بین المللی، قدرت نیروهای مسلح و تلاش برای رساندن ندای حق طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم به گوش جهانیان را استکبار جهانی هیچگاه برنتابیده و همچنان شاهد توطئه ها و خباثت های آمریکا و هم پیمانانش بوده ایم.
اما در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تاییدات الهی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات و تحریم های ظالمانه عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است و آنچه ما را تاکنون در برابر این اقدامات شیطانی ایمن کرده، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسئولین نظام است که همچنان نیز باید استمرار یابد.
 دشمنی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در تاریخ معاصر و توطئه های خبیثانه رژیم صهیونیستی را ملت انقلابی و مسلمان ایران هرگز فراموش نخواهد کرد. اعمال تحریم های ظالمانه، ترور دانشمندان هسته ای و دفاعی و به شهادت رساندن ناجوانمردانه شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی تنها گوشه ای از صدها جنایات آمریکا و نوکران آن علیه مردم ایران است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان از خطای محاسباتی آن ها در قبال ایران بوده و هر روز نیز به شکلی دیگر در حال تکرار است.
ما دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی و صنعتی سهند ضمن تکریم و پاسداشت یوم الله ۲۲ بهمن و ادای احترام و تجلیل از شهدای گرانقدر، هم دل و همصدا با مردم ولایت مدار، همیشه در صحنه و حق طلب ایران اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و ارزش‌های نظام و انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) تجدید میثاق نموده و اعلام می داریم تا نیل به اهداف و آرمان های بلند الهی و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود. 
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دانشگاههای هنر اسلامی و صنعتی سهند تبریز