تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1400
کد 1928

بیانیه محکومیت جنایات آل سعود

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

در کمال تاسف بار دیگر جهان شاهد کشتار بی رحمانه انسانهای بی گناه توسط رژیم جنایتکار آل سعود شد.

رژیم منحوس وحامی تروریسم عربستان، این بار کشتار هولناکی را علیه ده‌ها تن از مردم مظلوم عربستان که در زندان‌های سیاه این کشور حبس بوده و در معرض وحشتناک‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفته بودند، مرتکب شده است. این رژیم منفور و تروریست که متاسفانه نقاب اسلام بر تن داشته و مدعی خدمت به حرمین شریفین است جنایت شنیع جدیدی را مرتکب شده است تا به سوابق جنایی خود که مملو از کشتار، اعدام و خونریزی علیه بیگناهان است، بیفزاید.

حکومت خودکامه آل سعود در جنایت وحشتناکِ جدید، انسان های مظلوم از شیعیان و غیر آنان را اعدام و به خاک و خون کشید و صدها نفر از خانواده ها و وابستگان آنان را عزادار و احساسات انسان های آزاده بویژه در کشورهای اسلامی را جریحه دار کرد و در آستانه ماه مبارک رمضان نشان داد که نه تنها به موازین اسلامی که به موازین انسانی نیز پایبند نیست.

کشتار و اعدام   دسته‌جمعی  جوانان مؤمن شبه جزیره عربستان، یمن و برخی کشورهای دیگر بدون محاکمه و یا با انجام محاکمه‌های  مضحک و ساختگی  ماهیت منحوس و کثیف رژیمی را بر ملا می‌کند که در خدمت دشمن صهیونیستی است و بر همه ملت های آزاده آشکار است که بطور قطع و یقین  هیچ اقدام خائنانه‌ای  بدون حمایت عربستان سعودی ، توسط رژیم‌های خلیج فارس شکل نمی‌گیرد.

ما دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز ضمن محکومیت شدید این جنایت شنیع و فجیع، تاسف عمیق خود را از سکوت و بی عملی کشورها و سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر در قبال اینگونه اقدامات، ابراز داشته و از خداوند سبحان برای امت واحده اسلامی بویژه خانواده های داغدار این شهیدان عظیم الشان اجر و صبر مسئلت می نماییم. لعنت خداوند و اولیاء دین و پاکان و صالحان بر حاکمان و آمرانی که در این فاجعه انسانی دخالت یا مشارکت داشته اند.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

24 اسفند 1400

 
تصاویری از تظاهرات و تشییع جنازه نمادین شهدای مظلوم عربستان که با حضور هزاران نفر از مردم مسلمان  علیرغم خفقان شدید در قطیف برگزار شد.  آرزوی قلبی مردم مسلمان ایران بویژه ما دانشگاهیان مشارکت در این حماسه حضور امت اسلام و اعلان همدردی و همدلی با این مردم داغدار است.