تاریخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401
کد 1949

یار دیرین شهید آوینی به همرزمان شهیدش پیوست

.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج آن خدمتگزار روشنگر و پرتلاش جبهه‌ی مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده‌ی داغ‌دیده ، اصحاب رسانه ها ، هنرمندان و دوستداران هنر  تسلیت می‌گوییم.
بی شک ایشان که  جزو پیشگامان جهاد تبیین و روشنگری در تقابل اراده‌ها با دشمنان این مرزوبوم بود. همنشینی با اولیاءالله، صالحان برای آن سردار جهاد نرم و برای داغدیدگان، اجر صابران را از درگاه الهی آرزومندیم.

نادر طالب زاده، از جمله افرادی است که ارتباط کاری و دوستانه‌ای با شهید «سید مرتضی آوینی» داشت. او در گفتگویی نحوه آشنایی خود با آوینی را اینگونه تعریف کرد: «آشنایی من با مرتضی از فیلم‌هایش، مجموعه کار‌های تلویزیون جهاد و روایت فتح آغاز شد. یعنی قبل از این که خودش را ببینم، کارهایش را دیدم. من سال ۵۷ از آمریکا آمدم و فیلم‌های ترکمن صحرا، خان گزیده‌ها، حقیقت و ... را که مرتضی در سال‌های اولیه انقلاب ساخته بود، به مرور زمان دیدم و از طریق این آثار با آوینی آشنا شدم. حس می‌کردم این فیلم‌ها زنده اند.»
نثار روحشان صلوات ؛
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم