تاریخ : سه شنبه 9 اسفند 1401
کد 2053

آیین پایانی اولین جشنواره ی قرآنی،فرهنگی، هنری شهید آوینی برگزار شد

آقای امیرمحمد کریمیان دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه هنر اسلامی تبریز مقام سوم جشنواره را در بخش پوستر را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره ی قرآنی،فرهنگی، هنری شهید آوینی که به همت سازمان امور دانشجویان و همکاری دانشگاه هنر تهران یازدهم آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرده بود، عصر روز یکشنبه هفتم اسفند ماه در سالن پژوهشکده ی فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی هنر با تقدیر از نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

دکتر حسنایی رییس دانشگاه هنر دراین نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین، حضور و انتخاب دانشگاه هنر به عنوان میزبان و برگزار کننده ی این جشنواره را از الطاف الهی دانسته و گفت: رشته های آموزشی دانشگاه هنر به طور تخصصی با کلام خدا در ارتباط نیست اما حضور در این جشنواره و همت همه ی عزیزان نشان داد که می توان در این عرصه ورود کرد. این جشنواره قابلیت تبدیل شدن به یک جشنواره ی بین المللی را دارد و امیدوارم مقدمات این اتفاق فراهم گردد. 

دکتر تقی زاده، دکتر داداش پور، دکتر رستمی و دکتر یعقوب زاده از دیگر سخنرانان این نشست بودند.

چهره هایی چون:خانم دکتر زهرا پناهی روا مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها، دکتر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران، دکتر داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، دکتر ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان و... در این نشست حضور داشتند.

 این جشنواره در سه بخش قرانی، فرهنگی و هنری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در هر سه بخش و برای سایر دانشجویان در بخش هنری  برگزار شد. تعداد کل افراد شرکت کننده در این جشنواره ۷۵۰ نفر بود که از بین آنها ۶۸ نفر در هر سه بخش قرآنی، فرهنگی و هنری موفق به کسب رتبه های برتر و شایسته تقدیر شدند.
به گزارش رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه هنر اسلامی تبریز که در آیین پایانی جشنواره حاضر بودند دانشجوی شاهد و ایثارگر مقطع کارشناسی ارشد رشته هنرهای رایانه ای گرایش هنرهای چند رسانه ای
موفق به کسب مقام سومی در بخش هنری ( پوستر)  و مجدد در بخش هنری ( تصویرگری) نیز شایسته تقدیر شدند.
منوچهر شکرگزار خادم عزیزان شاهد و ایثارگر دانشگاه ضمن تبریک این موفقیت ها به آقای امیرمحمد کریمیان و خانواده محترمشان، افزودند که تشکیل کانون ایثار دانشگاه و راه اندازی بخش کار و هنرآفرینی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه  از برنامه های آتی و دست اقدام این حوزه هست بنابه گفته ایشان مقرر شده که امور مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر بدست این دانشجویان با همکاری و مشارکت کانون ایثار دانشگاه انجام شود.
نامبرده دانش آموخته کارشناسی چند رسانه ای همین دانشگاه و از فعالین فرهنگی دوران تحصیل می باشند روابط عمومی دانشگاه نیز برای ایشان آرزوی موفیقت و سربلندی دارد.