تاریخ : جمعه 12 خرداد 1402
کد 2075

مرحله پایانی از اعزام کاروان دوچرخه سواری دانشگاه به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به اتمام رسید

14 خرداد1402
این کاروان به استعداد ۱۹ نفر از اساتید و کارمندان و دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز مسیر ۵۶۰ کیلومتری دانشگاه تا مرقد مطهر امام راحل را رکاب زده و پس از عبور از شهرهای میانه، زنجان، قزوین، کرج و تهران و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام این شهرها و اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی در روز 14 خرداد ماه با حضور در مرقد مطهر امام راحل به مقام شامخ آن امام عزیز از دست رفته ادای احترام کرده و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.
در آیین بدرقه کاروان دوچرخه سواری دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه هنر اسلامی تبریز که با هدف تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برگزار گردید.  جناب آقای دکتر پاکزاد ریاست محترم دانشگاه ضمن قدردانی از این حرکت فرهنگی- ورزشی، به بیان دیدگاه های امام خمینی (ره) پرداختند، ایشان با بیان اینکه امام راحل (س) در میان اقشار مختلف اجتماعی برای دانشگاه و دانشگاهیان جایگاه ممتازی قائل بودند و دانشگاه را مبدا تحولات جامعه می دانستند خاطر نشان کردند که تمامی اساتید، همیاران علمی و دانشجویان گرامی در کنار ورزش قطعا باید به معرفت افزایی و توجه به پیام های مبسوط امام راحل (س) در تمامی ابعاد ومسائل دانشگاه اهتمام ویژه داشته باشند.












مرحله ی دوم از اعزام کاروان دوچرخه سواری دانشگاه به حرم مطهر حضرت امام(ره) به اتمام رسید

جمعه 12 خرداد 1402
دومین مرحله از اعزام کاروان دوچرخه سواری دانشگاه هنر اسلامی تبریز به حرم مطهر حضرت امام (ره) از شهرستان میانه به سمت زنجان آغاز شد. این مرحله ساعت 07:30 صبح با بدرقه جناب آقای حسینی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه شروع شد، سپس ورزشکاران با طی مسیر حدود 125 کیلومتر ساعت 12:00 به شهر شهید پرور زنجان رسیدند،

مرحله ی سوم از اعزام کاروان دوچرخه سواری دانشگاه به حرم مطهر حضرت امام(ره) به اتمام رسید

شنبه 13 خرداد
 
سومین مرحله از اعزام کاروان دوچرخه سواری دانشگاه هنر اسلامی تبریز به حرم مطهر حضرت امام (ره) از شهر زنجان به سمت قزوین آغاز شد. این مرحله ساعت 8:30 صبح آغاز شد، سپس ورزشکاران با طی مسیر حدود 130 کیلومتر ساعت 14:00 به شهر قزوین رسیدند.

مرحله پایانی کاروان دوچرخه سواری از قزوین به سمت تهران با موفقیت به انجام رسید.
14 خرداد1402
این مرحله از قزوین شروع گردید و در حرم حضرت امام (ره) به اتمام رسید. کاروان دوچرخه سواری به محض رسیدن به حرم مطهر حضرت امام، مزار ایشان را زیارت کرده و با اقامه نماز و نثار فاتحه با آرمانهای بلند امام و رهبری تجدید بیعت نمودند.