تاریخ : چهارشنبه 7 تير 1402
کد 2084

در آستانه عید سعید قربان صورت گرفت: اتصال سامانه‌های دانشگاه هنر اسلامی تبریز به پنجره واحد خدمات دانشگاهی

مدير توسعه فناوري اطلاعات، امنيت و هوشمندسازي دانشگاه از آغاز فرایند اتصال سامانه‌های دانشگاه هنر اسلامی تبریز به پنجره واحد خدمات دانشگاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مهندس حسام ساکیان محمدی مدير توسعه فناوري اطلاعات، امنيت و هوشمندسازي دانشگاه در این خصوص گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و تکلیف وزارت علوم مبنی بر الزام اتصال سامانه‌های دانشگاه به پنجره واحد خدمات دانشگاهی، با اتصال  سامانه جامع دانشگاهی (سادا) به این پنجره به عنوان اصلی ترین سامانه خدمت الکترونیک دانشگاه ، در آستانه عید سعید قربان این فرآیند در دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز شد و  در راستای خدمت رسانی مضاعف به زودی سایر سامانه های دانشگاه  نیز به این پنجره اضافه خواهد شد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس تکالیفی که در بند (و) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور ابلاغ شده است؛ مکلف به ایجاد پنجره هوشمند خود مطابق با ضوابط مندرج در مصوبه جلسه ۲۴ شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور و اتصال آن به پنجره خدمات دولت هوشمند است.

بر اساس تصویب وزارت عتف، پنجره واحد خدمات دانشگاهی به منظور یکپارچه سازی خدمات دانشگاهی می باشد و تمامی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی تابعه، خدمات الکترونیکی خود را از طریق اتصال به این پنجره به متقاضیان ارائه خواهند کرد.

مهمترین شاخص ارزیابی دهمین دوره دولت الکترونیک؛ اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی است.

آدرس پنجره هوشمند خدمات دانشگاهی https://usw.msrt.ir