تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
کد 2094

پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه

بمناسبت هفته دولت و روز کارمند
 

محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است. امام خامنه ای (مدظله العالی)
امروزِ پرافتخار خویش را مرهون دلسوزی ها و کوشش کارکنان پرتوان و فداکاری میدانم که به عنوان عضوی اثرگذار در خانواده بزرگ این زیست بوم خردورزی و خردپروری از هیچ تلاشی برای اعتلای نام این دانشگاه بلند آوازه دریغ نکرده و نمی کنند.
هفته دولت احیاگر روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان سرافراز، رجایی و باهنر است. آنانی که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردم بودند.
 سومین روز از هفته دولت، روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، گرامیداشت روز کارمند زمینه‌ساز اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان دولت خواهد بود. همچنانکه در نظام اسلامی کارمندان و کارکنان در کسوت خدمتگزاری به جامعه، جایگاهی والا و بسی با ارزش در نزد پروردگار دارند.
مسلّماً بخش عظیمی از فعالیت‌های مجموعه وزین دانشگاه بر دوش شما یاوران علمی عزیز و گرانقدر قرار دارد و امروز فرصت را مغتنم می‌دانم تا از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند تمامی یاوران علمی صدیق و پرتلاش دانشگاه قدردانی نموده،یاد و خاطره همکاران عزیز این دانشگاه را که اکنون در بین ما نیستند پاس بدارم.
امید آن دارم که با همدلی و خرد جمعی و تعاملات بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامي و الگوگیری از شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر در خدمت به ملت عزیز، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق و مؤید باشید.
سجاد پاکزاد – 4 شهریور ماه 1402