تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1402
کد 2112

گزارش ویدیویی و تصویری

اردوی معارفه نودانشجویان ورودی 1402 دانشگاه هنر اسلامی تبریز
 

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز:
فعالیت دانشجویان در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بر پویایی دانشگاه نقش موثری دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به نقل از خبرگزاری ایسنا آذربایجان شرقی،  رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان این‌که دانشگاه، مبدا تحولات بوده و علم، هنر، تربیت و فعالیت‌های دیگر هم باید در این تحولات مدنظر باشد، گفت: فعالیت دانشجویان در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بر پویایی دانشگاه نقش موثری دارد.
سجاد پاکزاد، سه شنبه، ۹ آبان ماه در اردوی ویژه ورودی‌های جدید این دانشگاه، با تاکید بر اینکه دانشجو باید آرمانگرایی داشته باشد، گفت: تمام تلاش ما در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، فراهم سازی یک محیط آموزشی و تربیتی خوب بو.ده و با توجه به این‌که رشته‌های هنری شرایط خاصی داشته و با سایر دانشگاه‌ها متمایز است، نیازمند امکانات ویژه‌ هستیم.
وی ادامه داد: با فراهم کردن مواد اولیه مناسب در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، به بهره‌گیری هر چه بیشتر دانشجویان از آموزش اساتید اهتمام می‌ورزیم.
وی با بیان این‌که تسهیلات خاصی برای دانشجویان استعداد درخشان پیش بینی شده است، گفت: امکانات فرهنگی و فوق برنامه‌ای در این دانشگاه در قالب تشکل‌های مختلف در نظر گرفته شده که دانشجویان می‌توانند در این برنامه‌ها فعالیت موثری داشته باشند. 
پاکزاد با ابراز تاسف و تسلیت به مردم مظلوم غزه، افزود: امروز با جنایات رژیم صهیونیستی شاهد ۸۲۰۰ شهید در غزه هستیم که از این تعداد ۴۰۰۰ کودک و بیش از ۲۰۰۰ زن هستند که جا دارد هنرمندان ما و دانشجویان، واکنش مناسبی به این نقض حقوق بشری که در دنیا اتفاق می‌افتد، نشان دهند اما متاسفانه رسانه‌های دنیا در دست صهیونیست‌ها است و واکنش مناسبی اتفاق نمی‌افتد.